Zaproszenie

Bardzo serdecznie zachęcam do oddawania komentarzy i przepraszam za problemy z linkiem do bloga o życiu.

Każdy może podzielić się swoją opinią.
Nie jestem ideałem i też się myle :)

Kubki pro-life

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do zakupu kubków z moim logo. Dochód ze sprzedaży kubków zostanie przeznaczony na realizację akcji pro-life :) Kontakt do mnie: izakowalczyk.bms@gmail.com

O mnie

Pawłów, Śwętokrzyskie, Poland
Mam na imię Iza. Od lat interesuje się religią. Lubię śpiewać głównie piosenki o charakterze religijnym. Pisze też wiersze o tematyce religijnej. Uczęszczałam na spotkania katolickiego ruchu Światło-Życie. Zapraszam Cię na mojego drugiego bloga "Moją drogą jest wiara", który jest kontynuacją tutejszego oraz na trzeci pt. " Wierzyć bardziej". Powstał również czwarty, który poświęciłam tematyce życia i rodziny- chwiladlaludzkiegozycia.blogspot.com

sobota, 5 stycznia 2013

Życie od Boga


Życie to najcudowniejszy dar jaki otrzymaliśmy od Boga. Rodzimy się jako niezdolne do samodzielnego egzystowania istoty, które potrzebują życiowego wsparcia bliskiej sercu osoby. Przechodząc przez życie pokonujemy trudne i łatwe chwile. Wystarczy moment nieuwagi, a to co dla nas cenne znika. Życie to nie sen to nasze realne istnienie. Pewne sytuacje które dokonują się
w naszym życiu są po to, aby nam pokazać że to wszystko ma sens. Życie jest ważniejsze, od góry pieniędzy a jednak  traćmy niekiedy czas na gromadzenie ich, bo  są one przydatne i dają wrażenie bezpieczeństwa. Uczymy się wybierać i często przestajemy w naszym postępowaniu dostrzegać drugą osobę, a pragniemy jedynie posiadać ją niczym rzecz. Tylko ludzie którzy byli u skraju śmierci lub ci którzy byli bardzo chorzy wiedzą jak ważna jest każda chwila w życiu. Na końcu naszej drogi spotyka nas moment w którym przychodzi pytanie: jakie tak naprawdę było nasze życie? I właśnie wtedy musimy przed samym sobą i przed Bogiem odpowiedzieć na nie szczerze 
i z pełną świadomością tego, że nasze życie na ziemi nie jest odcięte całkowicie od życia w wieczności. Wręcz przeciwnie powinno być ono bardzo związane z Bogiem. Bo jeśli będziemy żyć według woli Bożej  lub nieustannie powracać na ścieżkę dobra, to odnajdziemy u jej kresu prawdziwe szczęście. 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo interesujący tekst! więcej takich!

Anonimowy pisze...

czym przekonałabyś osobę, która zaczyna wątpić w swoją wiarę?

Iza pisze...

Bóg jest naszym panem i odkupicielem. Jest wspaniałym Ojcem, który mimo naszych przewinień potrafi nam wszystko wybaczyć oczywiście jeśli tylko tego pragniemy. Bóg zna całe nasze życie więc wie co uczynimy w przyszłości a mimo tego pozwala nam samym decydować o sobie dając nam wolność i niezależność.

Popularne posty

Szukaj na tym blogu

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wikipedia

Wyniki wyszukiwania