Zaproszenie

Bardzo serdecznie zachęcam do oddawania komentarzy i przepraszam za problemy z linkiem do bloga o życiu.

Każdy może podzielić się swoją opinią.
Nie jestem ideałem i też się myle :)

Kubki pro-life

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do zakupu kubków z moim logo. Dochód ze sprzedaży kubków zostanie przeznaczony na realizację akcji pro-life :) Kontakt do mnie: izakowalczyk.bms@gmail.com

O mnie

Pawłów, Śwętokrzyskie, Poland
Mam na imię Iza. Od lat interesuje się religią. Lubię śpiewać głównie piosenki o charakterze religijnym. Pisze też wiersze o tematyce religijnej. Uczęszczałam na spotkania katolickiego ruchu Światło-Życie. Zapraszam Cię na mojego drugiego bloga "Moją drogą jest wiara", który jest kontynuacją tutejszego oraz na trzeci pt. " Wierzyć bardziej". Powstał również czwarty, który poświęciłam tematyce życia i rodziny- chwiladlaludzkiegozycia.blogspot.com

sobota, 5 stycznia 2013

Bóg istnieje naprawdę.

Wiele ludzi zwłaszcza młodych stanowczo się upiera, że ktoś taki jak Jezus Chrystus nie istniał i nie istnieje. Według nich ziemia powstała podczas wielkiego wybuchu, ludzie powstali z ewolucji małp, a poza wszechświatem nic oprócz kosmosu nie istnieje. 
Ale tak naprawdę nie da się wszystkiego wytłumaczyć za pomocą nauki. 
Wiedza, a wiara to dwa odrębne pojęcia powiązane ze sobą za pomocą rozumu dzięki któremu pojmujemy wiadomości o Bogu. Wiedza opiera się na ludzkich odkryciach, na dziedzinach życia, na naukach, np. biologii, historii, geografii możemy to wszystko posiąść za pomocą umysłu, zobaczyć wzrokiem, usłyszeć za pomocą uszu. 
Natomiast wiara jest czymś co możemy zobaczyć jedynie sercem, usłyszeć za pomocą duszy, bo wiara opiera się tylko i jedynie na Bogu. Być prawdziwym świadkiem Jezusa Chrystusa to całym sercem, całą duszą oddać się Bogu. Jeśli zaufamy Mu to 
w momencie upadku będziemy mimo wszystko umieli się podnieś. Bo tylko w Jego rękach leży nasze ukojenie i tylko On, najpotężniejszy Pan potrafi wyrwać nas spod sideł grzechu, od złych mocy szatana.

Brak komentarzy:

Popularne posty

Szukaj na tym blogu

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wikipedia

Wyniki wyszukiwania