Zaproszenie

Bardzo serdecznie zachęcam do oddawania komentarzy i przepraszam za problemy z linkiem do bloga o życiu.

Każdy może podzielić się swoją opinią.
Nie jestem ideałem i też się myle :)

Kubki pro-life

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do zakupu kubków z moim logo. Dochód ze sprzedaży kubków zostanie przeznaczony na realizację akcji pro-life :) Kontakt do mnie: izakowalczyk.bms@gmail.com

O mnie

Pawłów, Śwętokrzyskie, Poland
Mam na imię Iza. Od lat interesuje się religią. Lubię śpiewać głównie piosenki o charakterze religijnym. Pisze też wiersze o tematyce religijnej. Uczęszczałam na spotkania katolickiego ruchu Światło-Życie. Zapraszam Cię na mojego drugiego bloga "Moją drogą jest wiara", który jest kontynuacją tutejszego oraz na trzeci pt. " Wierzyć bardziej". Powstał również czwarty, który poświęciłam tematyce życia i rodziny- chwiladlaludzkiegozycia.blogspot.com

środa, 9 stycznia 2013

Prawdziwe szczęscie

Ludzie są zapatrzeni w bogactwa, pieniądze, a nie w piękno tego świata, którym jest Bóg. Samo z siebie nic nie powstał i nic się nie dzieje.
Po śmierci nie są nam potrzebne żadne kosztowności, bogactwa, złoża pieniędzy. Bowiem po śmierci najważniejszy jest Bóg. Człowiek nie jest w stanie nic wspanialszego uczynić jak tylko kochać drugą osobę. Żaden nawet najwspanialszy władca świata  nie jest zdolny z prochu uczynić tak niezwykłe stworzenie jakim jest człowiek. Gdyby Bóg chciał stworzyć kilkanaście takich samych osób to by to zrobił, bowiem dla Niego nie ma rzeczy niemożliwych. Skoro jednak stworzył miliony ludzi, którzy różnią się od siebie w tak przeróżny sposób to naprawdę jest Wielki. Najważniejsze jednak ukryte jest we wnętrzu każdego z nas. Każdemu nawet najgorszemu w naszych oczach człowiekowi należy się szacunek i wolność wypowiedzi, nie ważne czy jest katolikiem czy muzułmaninem, czy złodziejem czy mordercom. Wolność pokazuje nam wartość człowieczeństwa, jednak nie zwalnia z odpowiedzialności. Nie ma ludzi nieomylnych, każdy z nas jest grzesznikiem i popełnia błędy.

Brak komentarzy:

Popularne posty

Szukaj na tym blogu

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Wikipedia

Wyniki wyszukiwania